Klachten en suggesties

We hopen dat u tevreden bent over onze producten en onze service. Is er iets waar u niet tevreden over bent? Een product, de afhandeling of verwerking van uw bestelling of bent u niet tevreden over de manier, waarop u geholpen bent? Laat het ons weten! Stuur ons een e-mail via [email protected] of bel onze klantenservice via +31 (0)85 902 8003, dan zoeken wij samen met u naar een geschikte oplossing. Klachten willen wij graag goed en snel oplossen en wij waarderen daarbij uw hulp. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur beantwoorden.

Zorg dat uw gekochte producten altijd worden gewassen volgens de wasvoorschriften van de fabrikant, zodat u zolang mogelijk kunt genieten van het product.

Bij een retourzending is het van belang dat u rekening houdt met de retour-voorwaarden van Pantoffelshoppen.nl. Het is belangrijk dat u rekening houdt met deze voorwaarden, dan gaan wij de klacht zo goed als mogelijk voor u oplossen.

Wij zullen ons tot het uiterste inspannen om tot een goede oplossing te komen en uw ontevredenheid weg te nemen. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken dan kunt u als laatste redmiddel contact opnemen met de geschillencommissie via www.sgc.nl. Daarbij kunt u in dit geval ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Maar wij geven u op voorhand graag aan dat wij redelijkewijs ons best zullen doen om u goed van dienst te kunnen zijn. Dat is altijd het visitekaartje!


Geniet van je dinsdag! | Copyright © 2011 - 2023 onderdeel van yunders.com


Wij gebruiken cookies
We zijn u graag van dienst en doen dit altijd met uiterst veel zorg en respect voor u en uw privacy. Deze website gebruikt cookies maar wij werken niet samen met derde partijen die uw gegevens misbruiken. Mocht u vragen hebben lees onze privacy voorwaarden, bel of mail ons.
Sluiten