Winkelen bij Pantoffelshoppen.nl is zeer veilig. Wij maken gebruik van het SSL veiligheidscertificaat, waardoor onze site beveiligd is en jouw persoonlijke gegevens versleuteld worden verstuurd. Daarnaast bewaren wij geen creditcard gegevens, want creditcard betalingen gaan allemaal via Buckaroo.nl. Buckaroo.nl is gespecialiseerd in beveiligde online betalingen en zorgen ervoor dat het betaalproces veilig verloopt.
Pantoffelshoppen.nl heeft ook het Thuiswinkel.org Waarborg Webshop Keurmerk toegekend gekregen, wat inhoudt dat onze site betrouwbaar en veilig is voor consumenten om te winkelen.
Pantoffelshoppen.nl is te bereiken via de e-mail, post en telefoon. Contactgegevens zijn te vinden bij onze klantenservice.
Je hebt minimaal 1 jaar garantie op al onze producten. In veel gevallen onder normale omstandigheden proberen we altijd na dat termijn toch een passende oplossing te vinden als er zich onverhoopt een probleem voordoet. Laat het ons dus altijd weten als je denkt dat wij je kunnen helpen met je aankopen uit het verleden.
Je kunt in ons klantenservice menu naar het submenu "klachten en suggesties". Daar staan de mogelijkheden om ons te bereiken met suggesties. Bij voorbaat dank voor leuke en nuttige suggesties!
Via ons klantenservice menu kun je de manieren vinden om klachten in te dienen. Je kunt dit doen bij "klachten en suggesties". We ontvangen je klachten graag, zodat wij kunnen verbeteren en ook jou een tevreden klant kunnen maken.
Om een leuke pantoffel of slof te bestellen is het niet nodig om een account aan te maken. Het is echter wel aan te raden. Met je eigen account kun je meerdere adressen opslaan, wat leuk is voor cadeaus of handig voor levering op kantoor. Verder kun je een verlanglijstje bijhouden en je orderhistorie inzien. Kortom, een account is wel zo makkelijk.
Je kunt niet zelf jouw account verwijderen. Als je wilt dat jouw account permanent verwijderd wordt, moet je een e-mail sturen naar Pantoffelshoppen.nl met onderwerp "Verwijderen account". Vervolgens zullen wij je account permanent verwijderen.
Je kunt je aan- en afmelden voor de nieuwsbrief op de homepage van onze site. Daarbij kun je ook ten allen tijden de voorkeuren opgeven in je account voor onze nieuwsbrief en overige mails.
Je kunt bij onze klantenservice vinden hoe je het beste je pantoffel- en slofmaat kunt opmeten.
Je kunt jouw maat vergelijken met een buitenlandse maat door te kijken in onze maattabel.
Als een model pantoffels of sloffen klein of groot valt, zullen wij dit bij het betreffende model vermelden. Als dit niet vermeld is, kun je er vanuit gaan dat je je eigen schoenmaat kunt aanhouden. Bij twijfel, raden wij aan om altijd even te bellen. Wij kunnen met een speciale meter precies aan de binnenzijde de pantoffel opmeten.,
Bij schapenwollen pantoffels kun je er overigens op rekenen dat deze iets uitlopen door de dikke wollen voering.
Als je nog steeds twijfelt, neem dan contact met ons op, want dat bespaart misschien wel een retourzending.
Als een model pantoffels of sloffen klein of groot valt, zullen wij dit bij het betreffende model vermelden. Als dit niet vermeld is, kun je er vanuit gaan dat je je eigen schoenmaat kunt aanhouden.
Je kunt het artikel niet bestellen op de manier die je gewend bent. Je kunt wel een e-mail sturen naar Pantoffelshoppen.nl. De levertijd zal wat langer worden, omdat wij dit artikel moeten bestellen bij de leverancier. Na bestelling van een dergelijk artikel, sturen wij je een bericht met een indicatie van de levertijd. Als je die levertijd toch te lang vindt, kun je de bestelling uiteraard kosteloos annuleren.
Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin je bestelling, de prijs en ordernummer.
Bestellen vanuit het buitenland is mogelijk. Let wel op dat verzendkosten in het geheel worden doorberekend en dat de franco verzending hoger ligt.
Je kunt bij Pantoffelshoppen.nl betalen met:
In het winkelmandje heb je de mogelijkheid om een vouchercode in te vullen. Bij Pantoffelshoppen.nl kun je vouchercodes gebruiken in de volgende gevallen:
Verzendkosten bij Pantoffelshoppen.nl zijn bij bestellingen vanaf € 39,00 gratis in Nederland en België. Onder de € 39,00 wordt er € 3,90 verzendkosten in rekening gebracht. Na het versturen van uw bestelling ontvang je een e-mail met daarin een track en trace code. Via deze code kun je de status van de bestelling volgen.
Here do you find our international shipping rates:
https://www.pantoffelshoppen.nl/klantenservice/verzendkosten
Zodra de bestelling door Pantoffelshoppen.nl is afgegeven bij de vervoerder, ontvangen wij een trackingcode. Deze trackingcode sturen wij naar jou, zodat je op de site van PostNL de bestelling kunt volgen.
Wanneer je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, heb je de pantoffels de volgende dag in huis. Kijk voor het gedetailleerde overzicht in het klantenservice menu.
Bekijk het overzicht van bezorgtijden bij onze klantenservice.
Voordat je de bestelling retour zendt, is er een aantal dingen die je eerst kunt checken:
Bij twijfel kun je uiteraard contact met ons opnemen.
Tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling kan je aangeven je artikel te willen retourneren. Vanaf je herroepingsmededeling heb je nog 14 dagen om het artikel daadwerkelijk te retourneren.
Je kunt je bestelling ruilen, maar dan moet je de procedure volgen van retourneren. Vervolgens kun je het door jou gewenste product dan op de reguliere manier via onze website bestellen.
Je kunt onze retourprocedure vinden bij onze klantenservice.
Je krijgt van PostNL of een andere door jou gekozen pakketdienst een e-mail zodra het pakket is afgeleverd. Daarbij ontvang je van ons een creditfactuur wanneer de retour is verwerkt.
Wij boeken het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt. Bij iDeal betaling wordt het geld teruggeboekt naar de rekening die je hebt gebruikt. Bij een creditcard betaling wordt het geld teruggeboekt naar de creditcard rekening. Bij je volgende afschrift zie je dat het geld teruggeboekt is.