Veel gestelde vragen

Hieronder treft u enkele vragen aan die regelmatig gesteld worden. Heeft u een vraag die er nog niet bij staat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar klantenservice@sokshop.nl.

Algemeen

Hoe veilig is winkelen bij Pantoffelshoppen.nl?

Winkelen bij Pantoffelshoppen.nl is zeer veilig. Wij maken gebruik van het SSL veiligheidscertificaat, waardoor onze site beveiligd is en jouw persoonlijke gegevens versleuteld worden verstuurd. Daarnaast bewaren wij geen creditcard gegevens, want creditcard betalingen gaan allemaal via Pay.nl. Pay.nl is gespecialiseerd in beveiligde online betalingen en zorgen ervoor dat het betaalproces veilig verloopt.
Pantoffelshoppen.nl heeft ook het Thuiswinkel.org Waarborg Webshop Keurmerk toegekend gekregen, wat inhoudt dat onze site betrouwbaar en veilig is voor consumenten om te winkelen.

Wat zijn de contactgegevens van Pantoffelshoppen.nl

Pantoffelshoppen.nl is te bereiken via de e-mail, post en telefoon. Contactgegevens zijn te vinden bij onze klantenservice.

Kan ik ook een paar pantoffels of sloffen cadeau doen?
Pantoffels en sloffen zijn hele leuke cadeaus, dus uiteraard hebben wij een cadeauservice. Je kunt meerdere afleveradressen opgeven in je account of bij de bestelling. De factuur komt dan nog steeds netjes naar jou toe. Kijk bij onze cadeauservice hoe het werkt.

Service

Welk recht op garantie heb ik?

Je hebt minimaal 1 jaar garantie op al onze producten. In veel gevallen onder normale omstandigheden proberen we altijd na dat termijn toch een passende oplossing te vinden als er zich onverhoopt een probleem voordoet. Laat het ons dus altijd weten als je denkt dat wij je kunnen helpen met je aankopen uit het verleden.

Waar kan ik suggesties geven?

Je kunt in ons klantenservice menu naar het submenu "klachten en suggesties". Daar staan de mogelijkheden om ons te bereiken met suggesties. Bij voorbaat dank voor leuke en nuttige suggesties!

Hoe kan ik een klacht indienen?

Via ons klantenservice menu kun je de manieren vinden om klachten in te dienen. Je kunt dit doen bij "klachten en suggesties". We ontvangen je klachten graag, zodat wij kunnen verbeteren en ook jou een tevreden klant kunnen maken.


Account

Is het verplicht om een account aan te maken?

Om een leuke pantoffel of slof te bestellen is het niet nodig om een account aan te maken. Het is echter wel aan te raden. Met je eigen account kun je meerdere adressen opslaan, wat leuk is voor cadeaus of handig voor levering op kantoor. Verder kun je een verlanglijstje bijhouden en je orderhistorie inzien. Kortom, een account is wel zo makkelijk.

Kan ik mijn account verwijderen?

Je kunt niet zelf jouw account verwijderen. Als je wilt dat jouw account permanent verwijderd wordt, moet je een e-mail sturen naar Pantoffelshoppen.nl met onderwerp "Verwijderen account". Vervolgens zullen wij je account permanent verwijderen.

Hoe kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je aan- en afmelden via nieuwsbrief bovenaan onze site. Daarnaast kun je ook via de homepage klikken op het plaatje van de nieuwsbrief.


Schoenmaat

Hoe kan ik het beste mijn maat opmeten?

Je kunt bij onze klantenservice vinden hoe je het beste je pantoffel- en slofmaat kunt opmeten.

Waar kan ik mijn maat vergelijken met een buitenlandse maat?

Je kunt jouw maat vergelijken met een buitenlandse maat door te kijken in onze maattabel.

Wat moet ik doen bij twijfel over de maat?

Als een model pantoffels of sloffen klein of groot valt, zullen wij dit bij het betreffende model vermelden. Als dit niet vermeld is, kun je er vanuit gaan dat je je eigen schoenmaat kunt aanhouden. Bij twijfel, raden wij aan om altijd even te bellen. Wij kunnen met een speciale meter precies aan de binnenzijde de pantoffel opmeten.,

Bij schapenwollen pantoffels kun je er overigens op rekenen dat deze iets uitlopen door de dikke wollen voering.
Als je nog steeds twijfelt, neem dan contact met ons op, want dat bespaart misschien wel een retourzending.

Zijn er pantoffels of sloffen die klein of groot vallen?

Als een model pantoffels of sloffen klein of groot valt, zullen wij dit bij het betreffende model vermelden. Als dit niet vermeld is, kun je er vanuit gaan dat je je eigen schoenmaat kunt aanhouden.


Bestellen

Als een model, kleur of maat niet meer in voorraad is, kan ik het artikel nog wel bestelle

Je kunt het artikel niet bestellen op de manier die je gewend bent. Je kunt wel een e-mail sturen naar Pantoffelshoppen.nl. De levertijd zal wat langer worden, omdat wij dit artikel moeten bestellen bij de leverancier. Na bestelling van een dergelijk artikel, sturen wij je een bericht met een indicatie van de levertijd. Als je die levertijd toch te lang vindt, kun je de bestelling uiteraard kosteloos annuleren.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin je bestelling, de prijs en ordernummer.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen en naar het buitenland laten verzenden?

Bestellen vanuit het buitenland is mogelijk. Let wel op dat verzendkosten in het geheel worden doorberekend en dat de franco verzending hoger ligt.


Betalen

Op welke wijze kan ik betalen?

Je kunt bij Pantoffelshoppen.nl betalen met:

 

  • iDeal en op die manier kun je met 97,5% van alle banken in Nederland betalen
  • PayPal, waar je als je hier een account hebt makkelijk en snel kunt betalen met dit account
  • Daarnaast kun je met een creditcard betalen van VISA of Mastercard
  • Vanuit België kun je betalen met Mistercash
Waar kan ik de vouchercode voor gebruiken?

In het winkelmandje heb je de mogelijkheid om een vouchercode in te vullen. Bij Pantoffelshoppen.nl kun je vouchercodes gebruiken in de volgende gevallen:

 

  • Invullen van de code van tijdelijke kortingsacties, die je bijvoorbeeld in de Nieuwsbrief ontvangt
  • Invullen van de code die klanten van Pantyshoppen.nl kunnen krijgen

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten bij Pantoffelshoppen.nl zijn bij bestellingen vanaf 30 euro gratis in Nederland en België.  Onder de 30 euro wordt er €2,95 verzendkosten in rekening gebracht. Na het versturen van uw bestelling ontvang je een e-mail met daarin een track en trace code. Via deze code kun je de status van de bestelling volgen. 

Hieronder vind je de tarieven voor verzending naar andere landen:

For other county's the shippingcosts are:

Luxemburg: €2,95 delivery costs and free delivery above €50,00
Germany: €3,95 delivery costs and free delivery above €50,00
Poland: €5,95 delivery costs and free delivery above €75,00
England: €5,95 delivery costs and free delivery above €75,00
Sweden: €5,95 delivery costs and free delivery above €75,00
Switzerland: €5,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Austria: €5,95 delivery costs and free delivery above €75,00
Finland: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
France: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Denmark: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Italy: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Portugal: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00
Spain: €7,95 delivery costs and free delivery above €100,00

Please contact us for shipping rates to other country's.

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra de bestelling door Pantoffelshoppen.nl is afgegeven bij de vervoerder, ontvangen wij een trackingcode. Deze trackingcode sturen wij naar jou, zodat je op de site van PostNL de bestelling kunt volgen.

Wat zijn de levertijden?

Wanneer je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, heb je de pantoffels de volgende dag in huis. Kijk voor het gedetailleerde overzicht in het klantenservice menu.

Wat zijn de bezorgtijden?

Bekijk het overzicht van bezorgtijden bij onze klantenservice.


Retourneren

Wat moet ik doen als mijn pantoffel niet goed past?

Voordat je de bestelling retour zendt, is er een aantal dingen die je eerst kunt checken:

  • Zijn je hielen goed tegen de achterkant geplaatst? Als dit niet zo is, zou je dat kunnen proberen. Als je in dit geval namelijk een grotere maat gaat bestellen, zul je uit deze grotere maat slippen bij je hiel.
  • Heb je een pantoffel met een dikke (schapen)wollen voering? Deze modellen moeten eerst ingelopen worden en zullen nog wat ruimer worden naarmate je ze meer gebruikt. De wol is nog erg dik en zal pas om je voet gaan vormen bij gebruik.
  • Heb je een pantoffel die van suède is? Ook deze modellen zullen nog iets uit gaan lopen en zijn dus goed als ze wat aan de strakke kant zitten.

Bij twijfel kun je uiteraard contact met ons opnemen.

Na hoeveel dagen kan ik mijn bestelling nog retourneren?

Tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling kun je het pakket retourneren.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Je kunt je bestelling ruilen, maar dan moet je de procedure volgen van retourneren. Vervolgens kun je het door jou gewenste product dan op de reguliere manier via onze website bestellen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt onze retourprocedure vinden bij onze klantenservice.

Hoe weet ik of mijn retour ontvangen is door Pantoffelshoppen.nl?

Je krijgt van PostNL of een andere door jou gekozen pakketdienst een e-mail zodra het pakket is afgeleverd. Daarbij ontvang je van ons een creditfactuur wanneer de retour is verwerkt.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug bij retourneren?

Wij boeken het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt. Bij iDeal betaling wordt het geld teruggeboekt naar de rekening die je hebt gebruikt. Bij een creditcard betaling wordt het geld teruggeboekt naar de creditcard rekening. Bij je volgende afschrift zie je dat het geld teruggeboekt is.


Geniet van je zaterdag! | 2011 - 2017